Monday, May 4, 2009

myLove



























mesti sume pelik..sebab kat profile cakap ade 2 owang adik beradik jer....

nie siape lak nie..hehhe...kalau korang nak tau...pic nie aku ambik mase

balik kg mingu lepas....xsangka aku dah besar diorang....dulu mase aku balik kl..si asik x boleh

bejalan lg...nie da siap boleh belari....em...si abang lak makin nakal...hehehe....

nie adik yang mak aku mengasuh...dah jadik part of my family da...LOVE THEM SO MUCH.....

tempat aku manje2...tempat aku marah...tarik telinga...diorang le...hehhee....

abang name alif haikal...adik nurin daniesha....

so cute.....

-tamat-

3 comments:

  1. sgt comel..
    dua2 comel..
    alif haikal 2 sgt comellll!!! adik die pn sme..
    dua2 fotogenik..hehe..:)
    and the cameraman is so damn pro..:)

    ReplyDelete